Модерна търговия на едро


Pernod Ricard
Convivialité, отговорност, успех – три думи, които характеризират Pernod Ricard, един от световните лидери в производството на вина и спиртни напитки. Портфолиото на Pernod Ricard е едно от най-всеобхватните на пазара с 240 премиум марки, разпространени в над 160 държави.

Нашата визия
Créateurs de convivialité, ние култивираме магията на човешките взаимоотношения, за да развиваме бизнеса си, да трансформираме индустрията и да оказваме положително въздействие върху планетата. Амбицията ни е да превърнем всяко социално взаимодействие в момент на истинско и искрено споделяне.
Общуването е в основата на нашия колектив: то ни позволява да задоволим вродената си потребност да създаваме връзки. Именно тази сила, тази енергия ни носи и ни обединява.
Convivialité е истински източник на радост, защото е присъща на нашата човешка същност. Когато се отворим за другите, за да споделим приятелски моменти в цялата им автентичност, животът става още по-красив и интензивен.
Точно в тези моменти ние се превръщаме в „convivialistes“ – роля, създадена за всеки от нас.

Социална и екологична отговорност
Нашата стратегия до 2030 г., “Good Times from a Good Place”, се основава на четири ключови области – Nurturing Terroir, Valuing People, Circular Making and Responsible Hosting – които са интегрирани във всички наши дейности, от зърното до стъклото. Тези основи се уповават на амбициозни цели, насочени към стимулиране на иновациите, диференциация на марката и привличане на таланти.